جـــــــــــــک ســــــری پـــــنـــــجـــــم

به گوگلي خوش آمديد همين حالا مي توانيد عضو شده يا خدمات و محصولات خود را تبليغ كنيد.

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
نظر سنجی
دیگر موارد
آمار وب سایت
 

 GTA ﻣﻮﺭﺩ ﺩﺍﺷﺘﻴﻢ ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺗﻮ  ﭘﺸﺖ ﭼﺮﺍﻍ ﻗﺮﻣﺰ ﺧﺎﻣﻮﺵ ﻛﺮﺩﻩ : (((

@@@@@@@@@@@@

 

مورد داشتیم تو یه مشکلی گیر کرده ، نذر کرده اگه درست شه نذر قبلیشو ادا کنه  !!!

@@@@@@@@@@@@

ﺩﺭﺱ ﺧﻮﺍﻧﺪﻥ ﺍگر به قصد لذت باشد حرام است

@@@@@@@@@@@@

یه بار ﻧﺸﺪ ﺗﻮ ﺧﻮﻧﻤﻮﻥ ﺍﺯ ﺍﻳﻦ ﻛﻴﻚ ﺧﺎﻣﻪ ای ها اﺿﺎﻓﻪ ﺑﻴﺎﺩ مثه ﺧﺎﺭﺟﻴﺎ ﺑﺰﻧﻴﻢ ﺑﻪ ﺳﺮ ﻭ ﺻﻮﺭﺕ ﻫﻢ ﺑﺨﻨﺪﻳﻢ!

@@@@@@@@@@@@

 

ﺍﺳﻢ ﺑﺎﺑﺎﻡ ﻋﻠﯽ . ﻫﺮ ﻭﻗﺖ ﺑﻪ ﻣﺎﻣﺎﻧﻢ ﻣﯿﮕﻢ ﺑﻬﻢ ﭘﻮﻝ
ﺑﺪﻩ ﻣﯿﮕﻪ :
.
.
.
.
.
.
.
ﺑﺮﻭ ﺍﯼ ﮔﺪﺍﯼ ﻣﺴﮑﯿﻦ ﺩﺭ ﺧﺎﻧﻪ ﯼ ﻋﻠﯽ ﺯﻥ

 

@@@@@@@@@@@@

يه زمانى مهمونى كه ميرفتيم، واسه اينكه نشون بديم باشخصيتيم، موز برنميداشتيم :))

 

@@@@@@@@@@@@

به لقمان گفتند تاحالا عاشق كسی شدی؟
گفت:آره 
خواهر یكی ازبی ادبان

@@@@@@@@@@@@

 

+18
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

 

 

 

.

.

.

.

 

.

.


.
.
.
حالا اگه مامانت می گفت برو پایین, آشغالا رو بزار دم در, نمی رفتی ببین واسه این چیـــــــزا چه زود میای پایین :)))))))))))

 

@@@@@@@@@@@@

 

مورد داشتیم طرف با دنده اتومات هم خاموش کرده!

مدیونید اگر فکر کردین دختر بوده..

 @@@@@@@@@@@@

 

من همیشه حرف قلبمو که دنبال میکنم آخرش میرسم به در یخچال!!

@@@@@@@@@@@@

دختره بهم پی ام داده دلم میخام بمیرم!

خو مگه من ازراعیلم

برو بمیر انترررررر

@@@@@@@@@@@@

اگر فکر میکنید میتونید با یه لیخند کسی رو خوشحال کنی

.

.

. اینکارو نکنید بزارین دهنش سرویس بشه..

 @@@@@@@@@@@@

 

به بعضی از پسرا هم باید بگی:

شما شلوارتو بکش بالا، پرچم ایشالا بمونه واس مرحله بعد..

 @@@@@@@@@@@@

 

طرف مامانش موچین رو ازش قایم میکنه

بعد میاد اینجا واسه ما دم از مردونگی میزنه!!

 @@@@@@@@@@@@

 

قابل توجه خواهران:

جمعیت پسرا شدیدا رو به کاهشه، لطفا قبل از انقراض کامل این گونه ی انسانی

نسبت به " تور زدن " اقدام کنید..

@@@@@@@@@@@@

 

دختره تو محله ما دوچرخه جلوش ترمز بزنه سوار میشه بعد تو ویچت

نوشته، به من نزدیک نشین من اونی که فک میکنین نیستم!!

 @@@@@@@@@@@@

 

بعضی از پسرا هم هستن که فک میکنن اگه وسط دعوا داد بزنن ترسناک میشن!

یکی نیست بگه اخه عزیزمن

تو با اون ابروهای برداشته و دماغ عملی جیگرمنییییییی

 @@@@@@@@@@@@

 

یه دختره هم بود میخواست با احساسات من بازی کنه

.

.

.

.

3-0بردمش

تازه چندتا موقعیت هم خراب کردم

 @@@@@@@@@@@@

 

بگویید رفته، اگه پرسید کجا؟

بگین رفته بخوابه! حتمن نباید یه چیز عاشقی باشه که

 @@@@@@@@@@@@

 

کم منونده ایرانسل بهم ابده بگه:

"چیه چیزی شده؟چرا ساکتی؟دوس داری من نباشم تا کنارت باشه کی؟"

 @@@@@@@@@@@@

 

روان پریش تر از اونی که صبح ساعت 7 داد میزنه

"آی بدوووووو هندونه بشرط چاقو"

همسایه ماست که واسش چایی میبره تا گلوش تازه بشه

 @@@@@@@@@@@@

 

در جواب به کسانی که وقتی دستتو میکنی تو دماغت و میگن:

"داری شماره فلانی رو میگیری"

باید سریع دستتو در بیاری و بگی:

"بیا با تو کار داره"

 @@@@@@@@@@@@

 

مرد اونه که تو روزای سختی دست بزاره رو شونه ی رفیقش

بگه:

این مشکل خودته به من ربطی نداره...

 @@@@@@@@@@@@

 

لـُخـت زیـر پَتــو خوآبیـــدن...

یکـی اَز بُزُرگــــــــ تـرین لذتـ هـآیـی کـه اِسلـام یـآدشـ رفتـ حرومـ اعلامــش کُنـه!!!!

 @@@@@@@@@@@@

 

تو تاکسی نشسته بودم صندلی عقب

هوا گرم بود...

یه دختره کنارم بود

بهم اشاره کرد میشه بکشی پایین ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

گفتم : میخوای بخری؟؟؟؟؟

گفت منظورم شیشه بوددددددد

گفتم : بیشعور منم منظورم باد بووود

هیچی دیگه خفه شد

بیشعور خیلی منحرف بود هاااا

 @@@@@@@@@@@@

 

 

دیشب خواب دیدم دوست دخترم رفت زیر تریلی 18 چرخ ....گوشت چرخ کرده شد

یعنی با داد از خواب پریدما ....کلی عرق کرده بودم

نیم ساعت فقط میلرزیدم ...گوشیمو برداشتم بهش زنگ بزنم دیدم شارژم صفره ...خودمو به در و دیوار میزدم

اصلا یه حالی داشتم

بعد یهو جرغه به ذهنم زد که اصلا من دوست دختر ندارم

 

 @@@@@@@@@@@@

توی آسانسور واستاده بودم ....چند طبقه رفت یه دختره اومد داخل

اول ساکت بود ...بعد یهو گفت :چطوری

گفتم ..الحمدالله

دختره یه نگاهی به من کرد ...هنذرفریشو جابه جا کرد

معلوم شد با تلفن میحرفه

هیچی دیگه منم  تسبیحم رو از تو جیبم در آوردم دستی به صورتم کشیدم ادامه دادم

الحمداالله ....الحمدالله  الحمداالله ....الحمداالله

 

@@@@@@@@@@@@

 

مورد داشتیم دختره داشته رانندگی می کرده ...
یادش رفته الان دنده چنده ، وایساده دوباره از ۱ شروع کرده 

 

ارسال شده از کیمیا به وبلاگش برید

 

http://www.alonlove.blogfa.com/

 

 

 

 





:: بازدید از این مطلب : 808
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : matin80
ت : 5 خرداد 1395
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی